قدم نو رسیده مبارک

با خبر شدیم همکاران خوبمان  آقای حمیدرضا بادکوبه از شعبه امیر کبیر اراک و همسر محترمشان خانم سودابه محمدی از شعبه اراک صاحب فرزندی زیبا به نام سارا خانم شدند همچنین آقای علی سوسن آبادی از مدیریت منطقه صاحب پسری زیبا به نام آقا محمد شدند. صمیمانه ترین شادباش ما را برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان پذیرا باشید.آرزو داریم که این فرزندان عزیز زیر سایه‌ی پدر و مادرشان زند‌گی خوش و پُرباری داشته باشند.

24 نکته درباره عقاید غلط ایرانی ها در رانندگی

24 نکته استثنایی درباره عقاید غلط ایرانی ها در رانندگیارسال به دوست

1- نگه داشتن پدال ترمز در هنگام عبور از دست اندازها:این کار فشار زیادی را به سیستم فنربندی،اکسل و سیستم ترمز اتومبیل وارد میکند و نحوه صحیح رد شدن از دست انداز به این صورت است که باید طوری برنامه ریزی کنیم که تا قبل از رسیدن به دست انداز سرعت را کم کرده باشیم و در هنگام عبور از دست انداز ترمز به هیچ عنوان درگیر نباشد...(ادامه مطلب)

 

ادامه مطلب ...

برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان

برگزاری مراسم سوگواری سیدالشهدا (ع)در مدیریت شعب منطقه مرکزی

 محرم و برگزاری محافل و مجالس سوگواری حسینی سنتی است که شیعیان را در هر کجــای گیتـی که باشند  گــرد هم می آورد تا عشق و ارادت خود به آن حضرت را نشان دهند.

در همین راستا مدیریت شعب بانک سپه و پایگاه مقاومت بسیج منطقه مرکزی در دهه اول ماه محرم مراسم سوگواری سیدالشهدا (ع) را با حضور پرسنل شهر اراک برگزار نمود. برنامه های این مراسم از ساعت 7 تا 8/30 هر شب در قالب زیارت عاشورا، سخنرانی و مرثیه سرایی توسط روحانیون و مداحان اهل بیت(ع) برگزار شد.

مباحث سخنرانی های انجام شده در طول این مدت عمدتا پیرامون چرایی و عوامل بوجود آورنده این رویداد عظیم تاریخ اسلام و نیز عبرت های آن بود که مورد استفاده عزاداران قرار گرفت.عدم  توجه و دقت به شرایط زمانی و کسب بصیرت لازم و نیز آلوده شدن به دنیا و ظواهر آن به عنوان زمینه های اصلی بروز فاجعه عظیم کربلا از دیگر موارد مطروحه درمباحث فوق الذکر بود.همچنین فضای مدیریت با آغاز ماه محرم با نصب افاضات حضرت امام حسین (ع)که بیانگر فلسفه قیام آن حضرت بود مزین گردید و در پایان هر برنامه عزا داران حسینی برای پذیرایی مهمان سفره  احسان اهل بیت (ع) بودند.


اولین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت

برگزاری مسابقه فوتسال جام ولایت

در مدیریت شعب منطقه مرکزی

اولین دوره مسابقات فوتسال جام ولایت(عید قربان تا غدیر) میان شعب بانک سپه استان مرکزی در محل ورزشگاه شهدای بانک سپه برگزار شد.در این دوره از مسابقات 10 تیم حضور داشتند که در دو گروه 5 تیمی به رقابت پرداختند که از آن میان تیم های کمباین سازی اراک ، مدیریت منطقه ، محلات و شهید رجایی اراک به نیمه نهایی راه یافتند و در این مرحله نیز تیم های شهید رجایی اراک  و محلات موفق به شکست رقیبان خود شدند و به فینال مسابقات راه یافتند .در فینال نیز تلاش دو تیم نتیجه ای جز تساوی 3 بر 3 به همراه نداشت و در ضربات پنالتی تیم شهید رجایی اراک موفق شد با نتیجه 8 بر 7 از سد تیم خوب محلات گذر کند و به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یابد.مسابقه رده بندی نیز با برتری تیم کمباین سازی خاتمه یافت.در خاتمه مراسم به نفرات برتر این دوره از مسابقات هدایایی به رسم یاد بود توسط جناب سرهنگ کریمی معاونت تربیت بدنی سپاه استان اهداء گردید. همچنین آقای گل این دوره از مسابقات آقای محمد سعیدی از تیم مدیریت با 10 گل زده شناخته شد.(09/05/  90)